ERV Europäische Reiseversicherung AG to firma o ponad 100-letniej tradycji na globalnym rynku ubezpieczeń w zakresie ochrony podróży. Klient potrzebował uniwersalnej prezentacji wyświetlanej w różnych okolicznościach i dla różnych odbiorców.
Nowoczesna w środkach wyrazu korporacyjna prezentacja eventowa, podsumowująca złożone przedsięwzięcie: modernizację sieci telefonicznej. W założeniach prezentacja miała nie tylko pokazać historię projektu, sukcesy i korzyści, ale też odzwierciedlać innowacyjny charakter przedsięwzięcia.
Prezentacja eventowa na korporacyjną imprezę podsumowującą kolejny duży reformatorski projekt dla PZU. Utrzymana w konwencji bajkowej, ilustrowana świetnie dobraną muzyką w atrakcyjny sposób promowała sukcesy i ludzi, którzy za nimi stali.
Telewizja w miejscu sprzedaży skierowana jest do oczekujących klientów odwiedzających placówkę PZU. Jej niespieszny timing buduje atmosferę spokoju i komfortu, w przeciwieństwie do większości reklam. Dzięki atrakcyjnej formie i ścisłemu dopasowaniu do kontekstu POSTV wpływa na zwiększanie sprzedaży i budowę pozytywnego wizerunku nowoczesnej marki.
Raport roczny w postaci elektronicznej nie jest zwykłą prezentacją multimedialną. To, co go wyróżnia, to duża ilość danych, wykresów, tabel w połączeniu z wymogiem absolutnej poprawności oraz nacisk na prestiżowy wygląd.
W 2012 roku nastąpiła zmiana indentyfikacji wizualnej największego w Polsce ubezpieczyciela – PZU, a co za tym idzie, zmiana olbrzymiej ilości materiałów marketingowych i wewnątrzkorporacyjnych. Jako agencja z ogromnym doświadczeniem w multimediach zostaliśmy zaproszeni do tego przedsięwzięcia i przeprojektowaliśmy wiele prezentacji multimedialnych i szkoleniowych.
Informacje o plikach cookie.
Serwis wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki.